Thursday, October 22, 2009

10个多月

跟adug聊天,他第一句就是:lidaof的文章终于接收了

我说:我已经知道了 真不容易 有10个月了 跟生孩子似的

想想我1月初将要离开北京的时候他正在打稿,聊天的时候我答应帮他看。几经波折,终成正果。这通常意味着可以博士毕业了... 我跟他第一句话是:我这个职位要空出来了你赶紧拿了学位过来吧... lidaof痛苦道:老板不放我走啊

lidaof十个月整出篇文章(adug也是),我这10个月整出个屁来了么?


Got the news that one of my friend has just got a paper accepted. This took him 10 months and finally he is eligible for Ph.D. degree with the publication... Thinking about what I have done in the same period, I felt really bad for a moment because I did nothing...

But I will keep up working. All my friends are watching and I won't disappoint them.

No comments: